Společnost Nabisco, které patří nejprodávanější značka cookies ve Spojených státech amerických Oreo, se rozhodla v rámci společenského nátlaku přejmenovat svůj produkt na genderově vyváženější „OreX“.
„My moc dobře víme, že celý svět usiluje o to, aby společnosti poskytující lidem cookies byly rozhodné v otázkách sexuální etiky,“ sdělil generální ředitel společnosti F. Ross Johnson.
„Po krátkém setkání s naším novým koordinátorem rozmanitosti, který minulý týden úspěšně dokončil vysokou školu, jsme se rozhodli, že je nejvyšší čas, aby Oreo bylo součástí řešení, a ne problému.“
„S radostí Vám proto představuji OreX, první genderově neutrální cookies na světě!“

Nové sušenky Orex na první pohled zaujmou modro-růžovou neutrální pěnou, a to namísto obvyklého bílého krému. Změnila se i původní receptura, nyní se na výrobu používají ze 100% tzv. trans-tuky.
„Pokud nejíte naše 100% tučné sušenky, jste pouze bigotní transfóbní šašek na špatné straně historie,“ dodal Johnson.